Kraków wybrał logo miasta ubiegającego się o organizację zimowych igrzysk olimpijskich 2022
  • 0
  • 4
17.03.2014

Kraków wybrał logo miasta ubiegającego się o organizację zimowych igrzysk olimpijskich 2022

Wybrane zostało logo, które będzie promowało Kraków jako miasto zgłaszające się do organizacji zimowych igrzysk olimpijskich w 2022 r. Motywy przewodnie znaku to krakowski Rynek Główny oraz parzenica – wzór charakterystyczny dla zdobnictwa góralskiego. Uruchomiono również stronę WWW dotyczącą projektu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 marca 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2014

Światowy Dzień Konsumenta. Jakie mamy prawa? Czy musimy być bezbronni wobec reklam? (SWPS)

15 marca to Światowy Dzień Konsumenta. Pierwsze obchody międzynarodowego święta odbyły się w 1983 r. Przypadają one na dzień, w którym John F. Kennedy sformułował cztery podstawowe prawa konsumentów: do informacji, wyboru, bezpieczeństwa i reprezentacji. O tym, jakie znaczenie ma edukacja konsumentów w dziedzinie ich praw, opowiadają naukowcy ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

14 marca 2014