Kraków nagrodzi przyszłych studentów zupkami chińskimi i skarpetkami: kampania promocyjna miasta (wideo)
  • 2
  • 3
27.06.2012

Kraków nagrodzi przyszłych studentów zupkami chińskimi i skarpetkami: kampania promocyjna miasta (wideo)

W nowej kampanii promocyjnej, prowadzonej w Internecie, Kraków zachęca młodzież, by zdecydowała się na studia właśnie w tym mieście. Na potrzeby kampanii stworzono animowanego bohatera. Tomasz Palec, student jednej z krakowskich uczelni wyższych i właściciel debiutującego start-upu opowiada, jak osiągnął sukces i dlaczego wybrał Kraków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 czerwca 2012