Kraków na outdoorze zachęca mieszkańców do włączenia się w prace nad strategią miasta
  • 0
  • 5
21.02.2017

Kraków na outdoorze zachęca mieszkańców do włączenia się w prace nad strategią miasta

„Tu chcę żyć. Kraków 2030” to hasło kampanii, której celem jest zachęcenie mieszkańców do zaangażowania się w prace nad Strategią Rozwoju Krakowa 2030. Działania prowadzone będą na outdoorze od 21 lutego. Włączą się w nie krakowscy ambasadorzy: Bartosz Szydłowski, Ewa Wachowicz, Zofia Gołubiew, Andrew Hallam i Julien Hallier.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lutego 2017

20 lutego 2017