Krajowa Unia Producentów Soków poszukuje projektanta i realizatora znaku graficznego
  • 0
  • 0
10.02.2017

Krajowa Unia Producentów Soków poszukuje projektanta i realizatora znaku graficznego

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiło zaproszenie do składania ofert na opracowanie graficzne logotypu systemu „Certyfikowany Produkt Sokowniczy” (ang. „Certified Juice Product” – w skrócie „CJP”).

Kolejne zadania to:

  • opracowanie komunikatu, który ma towarzyszyć logotypowi umieszczonemu na opakowaniu „CJP”, 
  • opracowanie sposobu rozmieszczenia logotypu, hasła, „CJP” oraz przykładowych oświadczeń zdrowotnych i/lub żywieniowych na przykładowej etykiecie soku,
  • opracowanie księgi znaku dla „CJP”.

 
Oferty należy dostarczać osobiście bądź za pośrednictwem poczty lub kuriera do siedziby KUPS (ul. Rakowiecka 36 lok. 340, 02-532 Warszawa). Termin składania ofert upływa 24 marca 2017 r. o godz. 14.00, natomiast realizacja zamówienia musi nastąpić do 28 kwietnia 2017 r.

W kryteriach oceny ofert 55% stanowić będą rozwiązania kreatywne, 35% – cena, zaś 10% – termin realizacji zamówienia. Wartość oferty nie może przekroczyć 12 tys. zł netto.

Więcej szczegółów można poznać na stronie www.kups.org.pl.

Bohdan Juchniewicz

6 miesięcy temu

Tytuł bez sensu

Jak można taki brzydki tytuł dalej rozpracowywać? Sokowniczy? A dlaczego nie może być certyfikowana rodzina soków, jeśli ma obejmować całą grupę, a nie tylko sok?

10 lutego 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
10.02.2017

Rozważni i romantyczni, czyli walentynki według Polaków – badanie IQS

Walentynki to według 40 proc. Polaków okazja do miłego spędzenia czasu. Większość z nas wybiera tradycyjną formę świętowania Dnia Zakochanych: romantyczną kolację, spacer bądź wyjście do kina czy teatru. Na upominki dla drugiej połówki wydajemy zwykle do 100 zł, najczęściej dokonując zakupu w galerii handlowej – pokazuje badanie IQS przeprowadzone na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent.

Reklama
Reklama