Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji: koniec głośnych reklam
  • 0
  • 1
28.07.2011

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji: koniec głośnych reklam

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakończyła trwający od czerwca br. monitoring poziomu głośności reklam w programach telewizyjnych. Mierzono głośność reklam u 58 nadawców telewizyjnych, których działalność podlega przepisom ustawy o radiofonii i telewizji. Pomiary prowadził, na zlecenie KRRiT Uniwersytet Muzyczny w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Piotr Gawroński

13 lat temu

Problem dźwięku nie tylko w reklamach!

Np. dźwięk pod czołówki i końcówki wielu programów (m.in. znakomite Szkło kontaktowe) również zmusza do nerwowego łapania za pilota. Jeszcze gorzej przedstawia się miksowanie lektorów z oryginalnym dźwiękiem filmu, jak również fatalna jakość transmisji koncertów itp. imprez muzycznych z wokalistami. Orkiestra zagłusza solistę i nie można zrozumieć teskstu piosenek! Podejrzewam, iz bierze się to z prozaicznego powodu: dawniej dźwiękowiec przy mikserze miał na uszach słuchawki, a obecnie jakaś dziwna maniera zapanowała , szpan lekceważenia zalet własnego słuchu. Pseudodźwiękowiec ma przed sobą pulpit z wykresami poziomu dźwięków z wielu mikrofonów i miksuje "na oko", aby wszystkie wskaźniki były na tym samym poziomie! Tak samo, jak domorośli realizatorzy obrazu usiłujący z poważnej rozmowy w studio montować teledysk z sekundowymi przebitkami z innych kamer. Uwagi starszych fachowców kwitują zazwyczaj z powagą "mamy XXI wiek"... Durnie!

Rozwiń komentarze

28 lipca 2011