Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii „Together 2020” marki Huawei
  • 1
  • 5
30.07.2020

Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii „Together 2020” marki Huawei

Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii „Together 2020”. Film łączy pięcioro influencerów. Pokazuje, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń chińskiej marki i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.

Kampanii marketingowej 360 stopni, która ruszy 1 sierpnia, towarzyszy hasło: „Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share”. Działania mają po raz pierwszy w takiej skali promować ekosystem produktów i usług marki. Kampania prezentuje Huawei jako power brand dostarczający konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium.

W ramach działań prezentowane są:

  • smartfon P40 Pro,
  • ultrabook MateBook X Pro,
  • tablet MatePad Pro,
  • smartwatch Watch GT 2,
  • słuchawki FreeBuds 3,
  • nowy w portfolio głośnik Sound X.

Małgorzata Kożuchowska jest nową twarzą w gronie influencerów związanych z marką. W filmie występuje też ambasador marki w Europie – piłkarz Robert Lewandowski. Są także znani już z innych kampanii Huawei: modelka Karolina Pisarek, fotograf Marcin Tyszka oraz dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. Wideo z ich udziałem emitowane będzie w Internecie.

Spot telewizyjny, który będzie nadawany w największych stacjach telewizyjnych, przedstawia parę tancerzy tańczących w otoczeniu urządzeń Huawei. Łącząc się w efektownych figurach, prezentują oni możliwości łączenia urządzeń dzięki ich funkcjom. Spot będzie można obejrzeć w dwóch wersjach, 60- i 30- sekundowej. Zaplanowano również komunikację na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku oraz działania PR.

Kampania niesie przekaz strategii firmy „1+8+N”. Jeden to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez osiem urządzeń z innych kategorii i wzbogacony przez usługi partnerów zewnętrznych oznaczonych jako N. Wideo zostanie opublikowane w kanałach social media marki, a także na profilach influencerów zaangażowanych w projekt.

W Internecie pojawi się też związany z kampanią konkurs. Będzie można w nim wygrać smartfon P40 Pro, smartwatch Watch GT 2 oraz słuchawki FreeBuds 3. Zadaniem konkursowym będzie pokazanie na Instagramie sposobów na wykonywanie kilku czynności naraz. Warunkiem udziału w konkursie jest użycie hashtagu #together2020 oraz oznaczenie @huaweimobile. Najbardziej kreatywne posty zostaną nagrodzone. Konkurs wystartuje 10 sierpnia i potrwa do 19 sierpnia.

  • 5
„Together 2020”

Ekosystem urządzeń marki Huawei w kampanii „Together 2020”

30 lipca 2020

29 lipca 2020