„Dzieje Polski z Kotlinem” – kampania przed sezonem grillowym - Marketing przy Kawie
Kotlin z humorystyczną wizją historii w kampanii „Dzieje Polski z Kotlinem”
  • 1
  • 1
15.04.2025

Kotlin z humorystyczną wizją historii w kampanii „Dzieje Polski z Kotlinem”

Marka Kotlin rusza z kampanią reklamową pod hasłem „Dzieje Polski z Kotlinem”. Ma ona w humorystyczny sposób pokazywać, że Polacy grillowanie mają we krwi.

Kampania „Dzieje Polski z Kotlinem” podkreśla, że niezależnie od epoki – od średniowiecza po współczesność – grillowanie to duma narodowa Polaków i zarazem dyscyplina, w której jesteśmy mistrzami. W serii spotów i materiałów promocyjnych widzowie przenoszą się w czasie, by zobaczyć, jak nasi przodkowie radzili sobie przy ruszcie.

Kampania obejmuje działania ATL oraz digital. Przygotowała ją Feeders Agency. Spot wyreżyserował Jan Dybus, a wyprodukowała agencja produkcyjna Papaya Films. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

„Dzieje Polski z Kotlinem”

„Dzieje Polski z Kotlinem” – kadr z reklamy

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 kwietnia 2025

14 kwietnia 2025