- 0
- 1
Kosmetyki do makijażu Ingrid Cosmetics współtworzone przez Team X w sieci Rossmann
16 lipca do sieci drogerii Rossmann wejdzie nowa kolekcja kosmetyków do makijażu marki Ingrid, stworzonych we współpracy z Team X – grupą popularnych influencerek.
Influencerki odwiedziły fabrykę Ingrid Cosmetics i samodzielnie wybrały kolory, zapachy, design opakowań i składy produktów. W najnowszej linii produktów Team X znajdują się:
- paletki cieni do powiek oraz konturowania;
- perfumy i mgiełki zapachowe;
- błyszczyki, pomadki ochronne;
- róże i rozświetlacze.
Kolekcja jest podzielona na dwie bazy kolorystyczne. Patronują im influencerki: Patrycja Mołczanow i Monika Kociołek. Wspierają one w kampanii nowe członkinie projektu: Emilię Kostyk, Różę Wojtczak, Klaudię Sadownik i Kamilę Łapę. Kampania promocyjna będzie realizowana przez twórczynie na ich kanałach na YouTube oraz profilach na Instagramie i TikToku. Ich wizerunki i marki osobiste zostaną też wykorzystane na produktach oraz standach w sieciach drogerii Rossmann.
Team X jest projektem influencerskim wykreowanym przez Spotlight Agency.
– Poprzednia linia kosmetyków do makijażu Team X stworzona we współpracy z Ingrid odniosła ogromny sukces. Pierwsza dostawa wyprzedała się w zaledwie 2 dni. Dlatego postanowiliśmy stworzyć nową kolekcję. Wierzymy, że zaangażowanie członkiń teamu w tak autentyczną współpracę, opartą na współtworzeniu produktów, wzbudzi podobne zainteresowanie – mówi Olivia Drost, partner zarządzająca agencji.
- 1