„Korzyści dla domu” – T-Mobile z nowym formatem komunikacyjnym - Marketing przy Kawie
„Korzyści dla domu” – T-Mobile z nowym formatem komunikacyjnym
  • 1
  • 1
11.05.2021

„Korzyści dla domu” – T-Mobile z nowym formatem komunikacyjnym

Marka T‑Mobile wystartowała z programem „Korzyści dla domu”, wprowadzając nowy format komunikacyjny. Od teraz reklamy wykorzystywać będą konwencję docudramy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 maja 2021

10 maja 2021

  • 1
  • 2
  • 0
10.05.2021

„Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” – Eactive bada opinie o kondycji e-handlu

Firma Eactive zapytała przedstawicieli sklepów internetowych, jakie mają zdanie na temat obecnej sytuacji e-handlu. Stworzona na tej podstawie publikacja „Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” zawiera wypowiedzi właścicieli, dyrektorów oraz menedżerów i może stanowić źródło inspiracji dla branży e-commerce oraz firm, które wspierają jej rozwój.