1 1 16.06.2016Korytarz jak kokoszka – kampania farb Flügger (wideo)kampanie reklamowe Tweet16 czerwca ruszyła kampania farb marki Flügger. Jej hasło to „Przyjemność malowania”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54825 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.06.2016Milenialsi zdecydują, czy producenci dóbr luksusowych będą osiągać dalsze wzrosty sprzedaży – analiza DeloitteW minionym roku obrotowym (zakończonym najpóźniej 30 czerwca 2015 r.) wyniki sprzedaży stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły 222 mld dol. wobec 214,2 mld dol. rok wcześniej. Raport Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2016. Disciplined innovation” pokazuje, że uwaga firm z tego sektora powinna zwrócić się ku milenialsom i turystom zagranicznym, którzy wkrótce mogą stanowić główne grupy ich klientów.
0 6 0 0 0 15.06.2016McDonald’s z outdoorową kampanią na Euro 2016Podczas Euro 2016 nie obyło się bez starć pomiędzy kibicami przeciwnych drużyn. McDonald’s zainicjował więc kampanię, w której zachęca do przeżywania turnieju w atmosferze radości i zdrowej rywalizacji. W kreacjach OOH symbolicznie połączył państwa.
0 3 0 0 0 15.06.2016Lewandowski wychodzi z lodówki – analiza PSMMRobert Lewandowski jest jednym z najbardziej wpływowych ludzi polskiego sportu. Jeszcze przed Euro 2016 jego popularność w mediach wzrosła prawie dwukrotnie, co przekłada się na kontrakty reklamowe i widoczność promowanych marek w mediach. Pod względem liczby publikacji nie miał z nim szans Marcin Wasilewski – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.
2 1 0 0 0 15.06.2016Julia Kamińska i Jarosław Boberek zachęcają do jedzenia warzyw i owoców (wideo)„Czy rodzice wszyscy wiedzą, co ich dzieci w szkole jedzą?” – pytają Julia Kamińska i Jarosław Boberek w piosence promującej program „Owoce i warzywa w szkole”. Utwór skomponowany przez Andrzeja Smolika zachęca do refleksji nad nawykami żywieniowymi, jakie kształtowane są u uczniów zerówek oraz klas I–III szkół podstawowych.