Korytarz jak kokoszka – kampania farb Flügger (wideo)
  • 1
  • 1
16.06.2016

Korytarz jak kokoszka – kampania farb Flügger (wideo)

16 czerwca ruszyła kampania farb marki Flügger. Jej hasło to „Przyjemność malowania”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 czerwca 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2016

Milenialsi zdecydują, czy producenci dóbr luksusowych będą osiągać dalsze wzrosty sprzedaży – analiza Deloitte

W minionym roku obrotowym (zakończonym najpóźniej 30 czerwca 2015 r.) wyniki sprzedaży stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły 222 mld dol. wobec 214,2 mld dol. rok wcześniej. Raport Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2016. Disciplined innovation” pokazuje, że uwaga firm z tego sektora powinna zwrócić się ku milenialsom i turystom zagranicznym, którzy wkrótce mogą stanowić główne grupy ich klientów.

15 czerwca 2016