Kontynuacja ogólnopolskiej kampanii „WzrokOK”. Akcja edukacyjna „Oko w oko z krótkowzrocznością”
  • 0
  • 1
14.09.2022

Kontynuacja ogólnopolskiej kampanii „WzrokOK”. Akcja edukacyjna „Oko w oko z krótkowzrocznością”

Producent soczewek Hoya Lens Poland w swojej akcji „Oko w oko z krótkowzrocznością” uświadamia odbiorcom zagrożenia związane z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci.

Akcja jest kierowana do rodziców i ma zachęcić ich do zadbania o wzrok dzieci. Na potrzeby kampanii powstał poradnik dla rodziców i opiekunów, dotyczący krótkowzroczności u dzieci, dostępny bezpłatnie na stronie MamWzrokOK.pl. Jest też wyszukiwarka specjalistów ochrony wzroku w całej Polsce, u których można umawiać wizyty i znaleźć certyfikowanych specjalistów, którzy mogą rekomendować soczewki okularowe.

Działania reklamowe obejmują Facebook i Instagram, serwisy WP.pl, a także YouTube. Akcję wpiera również komunikacja PR, w tym m.in. współpraca z Wysokimi Obcasami i Medonetem. Nawiązana została też współpraca z Fundacją Nauka. To Lubię.

W ramach Akademii Cyfrowego Rodzica powstaną artykuły edukacyjne na temat krótkowzroczności i metod jej kontroli u dzieci. Działania prowadzi agencja On Board Think Kong, która będzie też realizować działania z obszaru influencer marketingu.

  • 1
Kontynuacja ogólnopolskiej kampanii WzrokOK

Kontynuacja ogólnopolskiej kampanii WzrokOK

 

14 września 2022