WzrokOK – akcja producenta soczewek - Marketing przy Kawie
Kontynuacja ogólnopolskiej kampanii „WzrokOK”. Akcja edukacyjna „Oko w oko z krótkowzrocznością”
  • 0
  • 1
14.09.2022

Kontynuacja ogólnopolskiej kampanii „WzrokOK”. Akcja edukacyjna „Oko w oko z krótkowzrocznością”

Producent soczewek Hoya Lens Poland w swojej akcji „Oko w oko z krótkowzrocznością” uświadamia odbiorcom zagrożenia związane z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 września 2022