Kontrolowany scam w kampanii #ZnamTeNumery - Marketing przy Kawie
Scam ku przestrodze w ramach kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich
  • 1
  • 1
20.11.2024

Scam ku przestrodze w ramach kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich

14 listopada Telewizja Puls wraz z Komendą Główną Policji i Fundacją Telewizji Puls „Pod Dębem” rozpoczęły kolejną odsłonę kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich. Tego dnia na kanały TV Puls i Puls 2, do internetu i na nośniki digital OOH w całej Polsce trafił wygenerowany przez AI kontrolowany scam z reklamą „Emerytury na maxa” – produktu, który w rzeczywistości nie istnieje. Promował go Henryk Gołębiewski, ambasador kampanii, aktor znany m.in. z serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw”. Na planie zdjęciowym wideo-scamu spędził… 0 minut.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56930 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 listopada 2024

19 listopada 2024