Kontent, gdy wpływa na kontekst (Brief 96/9, 25.09. – 24.10.2007)
  • 0
  • 1
11.10.2007

Kontent, gdy wpływa na kontekst (Brief 96/9, 25.09. – 24.10.2007)

Tematem październikowego wydania „Briefu” jest planowanie mediów. W obszernym materiale „W przedsionku communication planning” oraz „Przez pryzmat prowizji” Karolina Błońska relacjonuje obecną sytuację w domach mediowych, ich zmieniającą się rolę i dalekosiężne plany. Najważniejszą zmianą jest ogromny apetyt domów na doradztwo strategiczne oraz wpływanie na zawartość przekazu reklamowego. Przez sporą część klientów nadal uważane za hurtownie czasu reklamowego, same czynią wiele, aby to zmienić.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50688 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 października 2007