„Konsument w czasie kryzysu” – badanie UW na zlecenie Carrefoura - Marketing przy Kawie
„Konsument w czasie kryzysu” – badanie UW na zlecenie Carrefoura
  • 0
  • 1
17.05.2013

„Konsument w czasie kryzysu” – badanie UW na zlecenie Carrefoura

Polski konsument wertuje gazetki z promocjami. Kupuje tańsze produkty marek własnych w supermarketach, jednocześnie lubi pozwolić sobie na odrobinę luksusu. Zakupy to coś więcej niż kupowanie produktów – obrazują relacje rodzinne i stanowią narzędzie wychowawcze. Oto wnioski z etnograficznych badań zachowań konsumenckich, przeprowadzonych przez badaczy z UW na zlecenie Carrefoura.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2013