Konsumenci wybiorą, które produkty znajdą się w asortymencie Biedronki
  • 0
  • 2
7.04.2014

Konsumenci wybiorą, które produkty znajdą się w asortymencie Biedronki

7 kwietnia sieć Biedronka uruchomiła projekt „Testujemy”. Na platformie internetowej konsumenci będą mogli oceniać produkty. Wybrane przez nich warianty pojawią się w asortymencie sklepów. Towarzyszy temu kampania prowadzona w materiałach drukowanych marki oraz Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Mike.

10 lat temu

Biedronka

Biedronka oszuści np.CocaCola zfałszowana woda z dodatkiem soku.
Jest usprawiedliwienie,, Wyprodukowano dla Biedronki" Ale dlaczego firma CocaCola
godzi się na taki fałsz. Napój Szweps równierz zfałszowany.

7 kwietnia 2014

4 kwietnia 2014