Konsumenci poskarżyli się, że reklama Lidla namawia do... kupowania. KER oddaliła skargi - Marketing przy Kawie
Konsumenci poskarżyli się, że reklama Lidla namawia do... kupowania. KER oddaliła skargi
  • 0
  • 0
25.07.2018

Konsumenci poskarżyli się, że reklama Lidla namawia do… kupowania. KER oddaliła skargi

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła dwie skargi, jakie wpłynęły na reklamy telewizyjne Lidla. Konsumenci tłumaczyli, że kreacje namawiają do kupowania. KER oddaliła skargi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56948 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 lipca 2018