Konsumenci lubią promocje, choć dostrzegają ich wady
  • 0
  • 2
2.10.2017

Konsumenci lubią promocje, choć dostrzegają ich wady

Zainteresowanie promocjami wśród Polaków utrzymuje się na stałym poziomie. Konsumenci dostrzegają jednak ciemne strony akcji promocyjnych. Należą do nich: zawyżanie cen sprzed promocji czy oferowanie mało atrakcyjnych gadżetów. Mimo to badani deklarują, że w kolejnych miesiącach będą korzystać z promocji częściej niż dotychczas – pokazuje badanie „Monitor promocji 2017” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2017

29 września 2017