Konsumenci gotowi są płacić więcej za lepsze doświadczenia w kontakcie z markami
  • 0
  • 1
18.12.2012

Konsumenci gotowi są płacić więcej za lepsze doświadczenia w kontakcie z markami

Przytłaczająca większość konsumentów (aż 81 proc.) jest gotowa zapłacić więcej za produkt, jeśli dzięki temu otrzyma lepsze doświadczenie zakupowe – wynika z europejskiego badania firmy Oracle. Doświadczenie to w dużym stopniu decyduje także o poziomie lojalności klienta.  

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2012

Demotywatory.pl i serwisy Grupy Next Infor dołączają do Evolution Media Net

Sieć Evolution Media Net i Monster Media Group podpisały umowę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Od 1 stycznia 2013 roku Demotywatory.pl wraz z 25 innymi serwisami będą obsługiwane przez sieć reklamową Evolution. Do sieci reklamowej Evolution Media Net dołączyły też strony internetowej należące do Grupy Next Infor, które tym samym rezygnują ze współpracy z Grupą ARBOinteractive.