Konsolidacja działań – Adriatyk i Pascal
  • 0
  • 1
20.07.2006

Konsolidacja działań – Adriatyk i Pascal

Co może zrobić touroperator i ubezpieczyciel na rzecz urlopowiczów? To chyba pytanie retoryczne, szczególnie w dobie intensywnych zmian, nowych przepisów, szybkiego przemieszczania się i związanego z tym ryzyka. Podmioty o różnej specyfice działalności podpisują umowy mające na celu utrzymanie i satysfakcję klienta. Touroperatorzy i banki udzielają zniżek. Popularnością cieszą się wakacje na kredyt i wiele innych propozycji. Co jeszcze? Negocjacje zniżek w prywatnych klinikach na obowiązkowe szczepienia przed egzotycznymi wojażami? Podobno do wykorzystania jest jeszcze nisza w propozycjach programów partnerskich w zakresie tzw. ‘bonus marketingu’. Dlatego tak różne firmy podejmują się konsolidacji działań i tworzą nowe projekty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2006