Konkurs "Zielono mi" dla szkół - Marketing przy Kawie
Konkurs "Zielono mi" dla szkół
  • 0
  • 1
22.04.2009

Konkurs „Zielono mi” dla szkół

Dobrą okazję do zaprezentowania swojej kreatywności i pomysłowości będą mieli uczniowie dolnośląskich szkół. Film reklamowy promujący ekologię, prezentacja artystyczna oraz rywalizacja w zbiórce makulatury to trzy dziedziny, w których zmierzą się ze sobą uczestnicy ekologicznego konkursu „Zielono mi”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2009

Kampania Starcomu dla Fanty wyróżniona w konkursie Festiwalu Mediów w Walencji

Kampania reklamowa zatytułowana Fanta Flirt, zaplanowana przez dom mediowy Starcom dla firmy Coca – Cola Poland Services, otrzymała wyróżnienie podczas Festival of Media Awards. Wśród ponad 100 projektów zakwalifikowanych na krótkie listy w różnych kategoriach była to jedyna kampania z Polski. Jednocześnie jury Festiwalu uznało sieć Starcom MediaVest Grupą Mediową Roku na świecie.