Konkurs: wygraj książkę „Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki” Macieja Tesławskiego
  • 0
  • 1
1.04.2015

Konkurs: wygraj książkę „Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki” Macieja Tesławskiego

18 marca ukazała się książka „Strategia marketingowa”, napisana przez Macieja Tesławskiego wraz z Dagmarą Dłużniewską, Marcinem Kalkhoffem oraz Maurycym Graszewiczem. Autorzy dzielą się swoją wiedzą i przemyśleniami dotyczącymi tytułowej problematyki. Mamy dla Państwa konkurs, w którym można wygrać właśnie tę książkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Dominika

9 lat temu

Jesteś lekiem na całe zło...

Silna marka, ma moc "cudownej pigułki", która utrzymuje dobre parametry życia, pomaga, leczy i potrzymuje przy życiu kiedy jest taka potrzeba.

31 marca 2015