Konkurs na film promujący Program Infrastruktura i Środowisko
  • 0
  • 1
19.07.2013

Konkurs na film promujący Program Infrastruktura i Środowisko

„Zrób REC.onesans” – to hasło rozpoczętego 12 lipca konkursu na film promujący Program Infrastruktura i Środowisko. Osoby, które chcą wziąć w nim udział, muszą stworzyć nagranie za pomocą telefonu komórkowego lub innego przenośnego rejestratora obrazu i dźwięku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lipca 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2013

Jak konstruować skuteczny e-mailing – raport Edisondy

Metody badania skuteczności e-mail marketingu, takie jak testy A/B, są z pewnością każdemu znane. Skuteczniejszą wersję e-mailingu wybiera się zwykle na podstawie współczynników Open Rate i CTR. Edisonda prezentuje badanie eyetrackingowe, które pod lupę bierze mechanizmy działające już po otwarciu e-mailingu. Wpływają one na odbiór przekazu reklamowego, w konsekwencji prowadząc do kliknięcia w dany element bądź też całkowitego przeoczenia go.