KUPS szuka wykonawcy programu nt. soku - Marketing przy Kawie
Konkurs KUPS na wykonawcę programu „Sok jabłkowy – dzienna porcja zdrowia!”
  • 0
  • 1
21.11.2024

Konkurs KUPS na wykonawcę programu „Sok jabłkowy – dzienna porcja zdrowia!”

Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków” (KUPS) informuje o rozpoczęciu konkursu mającego na celu wybór wykonawcy ogólnopolskiego programu informacyjno-promocyjnego „Sok jabłkowy – dzienna porcja zdrowia!” i zaprasza do wzięcia udziału.

Przedmiotem ogólnopolskiego programu informacyjno-promocyjnego KUPS „Sok jabłkowy – dzienna porcja zdrowia!” jest kampania promocyjna owoców, warzyw i przetworów. W szczególności soku jabłkowego oraz soków bazujących na nim z wykorzystaniem krajowych owoców i warzyw.

Głównym założeniem programu jest:

  • budowanie atrakcyjności oraz pozytywnego wizerunku soku jabłkowego z wykorzystaniem najnowszych doniesień naukowych podkreślających jego prozdrowotne wartości,
  • popularyzowanie soku jako jednej z pięciu zalecanych porcji warzyw i owoców dziennie oraz wygodnego uzupełnienia „połowy talerza”.

Maksymalna kwota, w której zawrzeć ma się:

  • przeprowadzenie zaplanowanych działań,
  • przekazanie autorskich praw majątkowych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych w ramach wspomnianego programu,
  • wynagrodzenie wykonawcy

– nie może przekroczyć kwoty 758 100 zł netto.

Termin składania ofert upływa 6 grudnia 2024 r. o godz. 12:00. Oferty należy przysyłać do Biura KUPS, ul. Rakowiecka 36 lok. 339, 02-532 Warszawa, zgodnie z warunkami SIWZ dostępnymi na stronie internetowej: https://kups.org.pl/aktualnosci/projekty/zaproszenie-do-wziecia-udzialu-w-konkursie-sok-jablkowy-dzienna-porcja-zdrowia/

  • 1
Konkurs KUPS na wykonawcę programu „Sok jabłkowy – dzienna porcja zdrowia!”

Konkurs KUPS na wykonawcę programu „Sok jabłkowy – dzienna porcja zdrowia!”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 listopada 2024

20 listopada 2024

  • 1
  • 1
  • 0
20.11.2024

Scam ku przestrodze w ramach kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich

14 listopada Telewizja Puls wraz z Komendą Główną Policji i Fundacją Telewizji Puls „Pod Dębem” rozpoczęły kolejną odsłonę kampanii #ZnamTeNumery, skierowanej do seniorów i ich bliskich. Tego dnia na kanały TV Puls i Puls 2, do internetu i na nośniki digital OOH w całej Polsce trafił wygenerowany przez AI kontrolowany scam z reklamą „Emerytury na maxa” – produktu, który w rzeczywistości nie istnieje. Promował go Henryk Gołębiewski, ambasador kampanii, aktor znany m.in. z serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw”. Na planie zdjęciowym wideo-scamu spędził… 0 minut.