0 1 6.09.2006Konkurs Heyah „Plecionka TV” rozstrzygniętykonkursy reklamowe TweetZgłoszono prawie 4 000 filmów, które obejrzano ponad 450 000 razy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54839 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.09.2006Next realizuje w internecie kampanię Klubu „Glamour”Wydawnictwo G+J Polska rozpoczęło kampanię reklamową Klubu „Glamour”, (www.klubglamour.pl), internetowego miejsca spotkań lojalnych czytelniczek magazynu „Glamour”. Kampanię prowadzoną na stronach grono.net, o2.pl i onet.pl przygotował Next, interaktywny dział Starcom Mediavest Group.
0 1 0 0 0 5.09.2006President's Cup by ING2 września 2006 roku na terenie First Warsaw Golf & Country Club w Rajszewie odbył się doroczny turniej President's Cup by ING o puchar Prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego Piotra Nurowskiego.
0 1 0 0 0 5.09.2006DougFaberFamily dla marki SomatAgencja DFF w ramach współpracy z Henkel Polska, przygotowała kreację dla akcji promocyjnej marki Somat - „Koniec seansów przed zlewozmywakiem”.
0 1 0 0 0 5.09.2006Peppermint z TUI już na zimowoPod hasłem „Zimowych podróży czas” od 9 września rozpoczyna się kampania promocyjna TUI. Celem prowadzonych działań jest promocja zimowej oferty TUI i zachęcenie do skorzystania z nowości i atrakcyjnych rabatów. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja marketing services Peppermint. Działania zaplanowane zostały do końca marca 2007 i kierowane są do potencjalnych i obecnych Klientów TUI.