1 2 20.08.2012Konkurs Diverse „Front or Back” (wideo)kampanie reklamowe TweetRozpoczął się konkurs pod hasłem „Front or Back”, promujący najnowszą kolekcję jeansową marki Diverse.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53485 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 3 0 0
4 1 0 0 3 17.08.2012Z ketchupem na ratunek parówce – nowe spoty marki Kotlin (wideo)17 sierpnia rozpocznie się telewizyjna i internetowa kampania ketchupów marki Kotlin (Agros-Nova) – pierwsza po dłuższej nieobecności marki w mediach.
0 1 0 0 3 17.08.2012Pierwszy efekt współpracy eGoo z Natalią SiwiecNatalia Siwiec, polska modelka, która zabłysła pomysłową autopromocją podczas Euro 2012, w ramach współpracy z marką napoju energetycznego eGoo wzięła udział w sesji fotograficznej. Pierwszy jej efekt został opublikowany na fan page'u marki. Modelka promuje napój w stroju zakonnicy.
0 1 0 0 3 17.08.2012Polscy laureaci Stevie Awards 201215 sierpnia ogłoszone zostały wyniki 9. edycji konkursu International Business Awards. W tym roku o złote, srebrne i brązowe statuetki zwane Stevies rywalizowało ponad 3200 projektów z 50 krajów. Pięć nagród trafiło do podmiotów z Polski.
2 1 0 0 3 17.08.2012Szymon Majewski rzuca dzieciom koło ratunkowe w kampanii Stowarzyszenia Wiosna (wideo)Szymon Majewski tydzień temu ogłaszał w radiu Eska, że coś zmieni w swoim życiu. Przekaz był tak skonstruowany, jakby chodziło o porzucenie szołbiznesu. Była to jednak zapowiedź kampanii dla Stowarzyszenia Wiosna. 17 sierpnia rusza akcja Kup Indeks w ramach Akademii Przyszłości. Ma ona zachęcać do wsparcia dzieci, które nie radzą sobie w szkole.