Konkret PR wspiera akcję charytatywną „Podaj Serce”
  • 0
  • 1
28.04.2009

Konkret PR wspiera akcję charytatywną „Podaj Serce”

6 maja 2009 roku o godzinie 20.00 w Sali Kongresowej w Warszawie zakończy się XI edycja niezwykłej akcji pod hasłem „Podaj Serce”, której celem jest pomoc ludziom dotkniętym stwardnieniem rozsianym (SM). Przedsięwzięcie jest projektem charytatywnym, w oprawie medialnej koncertu tancerzom z Zespołu Pieśni i Tańca Uniwersytetu Warszawskiego ,,Warszawianka” pomaga Agencja Konkret PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2009

Rusza Henkel Art.Award. 2009

Już po raz ósmy Henkel ogłasza konkurs artystyczny Henkel Art.Award., skierowany do twórców z 31 państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz Azji Środkowej. W tegorocznej edycji można zgłaszać prace z dziedziny malarstwa, fotografii, rysunku oraz video instalacji. Na zwycięzców etapu międzynarodowego czekają atrakcyjne nagrody: czek na 7000 euro oraz wystawa prac laureata w Wiedniu i kraju ojczystym.
Zwycięzca polskiej edycji konkursu otrzyma dodatkowo nagrodę specjalną w wysokości 5000 złotych.