Koniec świata odwołany! – nowe billboardy Galerii Rusz na kolejny rok epidemii
  • 0
  • 3
22.01.2021

Koniec świata odwołany! – nowe billboardy Galerii Rusz na kolejny rok epidemii

Przyszedł rok 2021, a wszyscy mamy poczucie, jakby cały czas trwał 2020. Jesteśmy już zmęczeni ciągłym oczekiwaniem na koniec świata i kolejne złe wiadomości. Artyści z Galerii Rusz, czujni na społeczne tendencje i nastroje, postanowili temu zaradzić i w jednej ze swoich prac odwołali koniec świata.

Dzięki temu, zamiast nieustannie oczekiwać najgorszego, możemy znaleźć czas na posprzątanie w swoich głowach i w trakcie tego procesu zrobić trochę miejsca na nadzieję. W ten sposób odzyskamy siłę, która pomoże nam porzucić bezproduktywną bezczynność. Będziemy mogli na nowo wziąć się do pracy nad kształtowaniem najlepszej wersji samych siebie.

Nowe prace Galerii Rusz, zatytułowane „Koniec”, „Sprzątanie” i „Stać”, można oglądać na billboardach w Toruniu i Warszawie. Praca „Stać” w stolicy pojawiła się w następujących lokalizacjach:

  • ul. Czerniakowska 155/Szwoleżerów
  • ul. Domaniewska/RSM Tewa/stacja trafo/Postępu
  • ul. Sobieskiego 22/Nałęczowska

***
Galeria Rusz to galeria sztuki billboardowej. Od 1999 r. pokazuje billboardową sztukę refleksyjną. Namawia przy tym widzów do przemyślenia ważnych tematów społecznych i psychologicznych. Skłania do głębszego zastanowienia się nad mechanizmami rządzącymi naszym życiem indywidualnym i zbiorowym.

  • 3
nowe billboardy Galerii Rusz

Nowe billboardy Galerii Rusz na kolejny rok epidemii; „Koniec”

Nowe billboardy Galerii Rusz na kolejny rok epidemii

Galeria Rusz: „Sprzątanie”

Nowe billboardy Galerii Rusz na kolejny rok epidemii

Galeria Rusz: „Stać”

22 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2021

IAB HowTo: Digital PR już 10 lutego

W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji IAB HowTo: Digital PR – Nowy Wymiar Reputacji najlepsi branżowi eksperci opowiedzą m.in. jak zbudować strategię komunikacji, wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego w formie online.

21 stycznia 2021