Koniec kampanii PZU z Marcinem Dorocińskim (wideo)
  • 1
  • 1
10.05.2016

Koniec kampanii PZU z Marcinem Dorocińskim (wideo)

8 maja 2016 r. upłynął okres obowiązywania umowy pomiędzy Marcinem Dorocińskim a PZU. Aktora można było oglądać w reklamach firmy od 2014 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Konferencja Smart B2B Lead Generation – dobre praktyki generowania i zarządzania leadami

13 i 14 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja w całości poświęcona tematyce demand generation. Przedstawiciele firm działających w kanale B2B będą mogli wymienić się doświadczeniami i dobrymi praktykami w zakresie zarządzania kampaniami lead generation. Konferencja stanowić ma także źródło inspiracji do dalszych działań.
(Informacja promocyjna)