Kongres „Programy lojalnościowe & Customer Experience” w październiku
  • 0
  • 1
28.08.2016

Kongres „Programy lojalnościowe & Customer Experience” w październiku

To, jakie doświadczenia zapewnimy nabywcom, rzutuje później na ich postrzeganie firmy. Na takie doświadczenie składa się wiele elementów – cena, obsługa, dostępność, możliwość kontaktu, uczciwość, rzetelność i wiele innych, w zasadzie indywidualnych dla każdego klienta. O tym będzie mowa podczas kongresu, który odbędzie się 25 i 26 października w Warszawie. Będzie on poświęcony utrzymaniu klientów oraz strategiom i sposobom budowania lojalności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 sierpnia 2016