Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016: Nie tylko o media relations
  • 0
  • 1
12.01.2016

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016: Nie tylko o media relations

Jakie znaczenie mają profesjonalne relacje z mediami przy organizowaniu wydarzeń? Jak je tworzyć i jakie narzędzia zastosować, aby osiągnąć sukces? Na co zwraca uwagę dziennikarz, gdy otrzymuje informację prasową? Jakich zasad należy przestrzegać i czego unikać w kontaktach z mediami? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci podczas kolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 stycznia 2016