Kongres Innowacyjnej Gospodarki promowany w kampanii outdoorowej
  • 0
  • 1
24.05.2011

Kongres Innowacyjnej Gospodarki promowany w kampanii outdoorowej

Od 16 maja trwa kampania reklamy zewnętrznej „Włącz innowacje”, promująca II Kongres Innowacyjnej Gospodarki (6–7 czerwca, Warszawa, Centrum Nauki Kopernik). Na zlecenie Krajowej Izby Gospodarczej akcję przygotowała agencja K2.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2011

Dita Von Teese projektuje i pozuje dla Cointreau (wideo)

Dita Von Teese, jedna z najseksowniejszych kobiet świata, królowa burleski oraz muza stylistów zaprojektowała specjalnie dla marki Cointreau ekskluzywny kuferek. Jego wnętrze kryje cointreau-wersyjną zawartość – zestaw do kobiecego koktajlu Cosmopolitan, znanego m.in. z serialu „Seks w wielkim mieście”. W kuferku, wśród licznych szufladek na biżuterię i kosmetyki, znajduje się pomarańczowy likier Cointreau, dwa charakterystyczne kieliszki koktajlowe oraz różowy shaker.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2011

Efekty kampanii Panda Security w mediach społecznościowych

Konsumencki program Beta 2012 firmy Panda Security odnotował rekordową liczbę uczestników dzięki aktywnemu zaangażowaniu członków społeczności marki w serwisach Facebook, Twitter oraz na forach wsparcia technicznego. Liczba osób, które pobrały nową wersję programu, wzrosła o 125%, a liczba użytkowników, którzy aktywowali związane z nią usługi, zwiększyła się o 61% (w ubiegłym roku było to 21%). Firma otrzymała też cenne uwagi od użytkowników z 83 krajów. Będą one uwzględniane w procesie udoskonalania technologii produktu przed wprowadzeniem go do oferty pod koniec czerwca br.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2011

VI edycja Golden Arrow – 141 prac do oceny

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications Ltd. – współorganizatorzy VI edycji konkursu branży marketingu zintegrowanego Golden Arrow ostatecznie zamknęli listę zgłoszeń. Do konkursu 65 firm zgłosiło 141 prac w 14 kategoriach, z czego najwięcej w następujących: Marketing internetowy – kampania internetowa – 22 zgłoszenia, Experiential marketing – 17 zgłoszeń oraz Kampania zintegrowana B2C – 16 prac.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2011

Wyniki badań wykorzystania wirtualnych doradców w biznesie

W Polsce przeprowadzono pierwsze badania, których celem było porównanie kosztów i korzyści zastosowania wirtualnego asystenta w biznesie. Prawie wszystkie ankietowane firmy zadeklarowały, że poprawił on wizerunek ich marki, natomiast 62 proc. respondentów stwierdziło, iż ułatwił bezpośrednią komunikację z klientami. Raport przygotowała w ramach swojej pracy doktorskiej Karolina Kuligowska z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.