Konferencja „Sales is the Queen” już 15 maja w Bielsku-Białej - Marketing przy Kawie
Konferencja „Sales is the Queen” już 15 maja w Bielsku-Białej
  • 0
  • 1
17.04.2025

Konferencja „Sales is the Queen” już 15 maja w Bielsku-Białej

Sprzedaż i marketing to duet idealny czy rywale walczący o wpływy w firmie? Jak oba działy powinny funkcjonować, aby przynosić największe zyski? Które narzędzia dostępne na rynku mogą ułatwić życie zarówno marketingowi, jak i sprzedaży? To tylko kilka kwestii, które będą omawiane 15 maja w Bielsku-Białej podczas konferencji „Sales is the Queen”.

Sales is the Queen” to konferencja poświęcona nowoczesnemu marketingowi i sprzedaży w erze nowych technologii. Tegoroczna, trzecia edycja konferencji skupi się na tematach związanych z funkcjonowaniem działu sprzedaży i marketingu w przedsiębiorstwach.

– „Sales is the Queen” powstała z myślą o przedsiębiorcach chcących rozwijać biznes na bazie optymalizacji procesów sprzedażowych w firmie z wykorzystaniem najnowszych technologii. W tym roku dodaliśmy komponent marketingowy, bo ten dział również odgrywa istotną rolę w procesie pozyskiwania nowych klientów – mówi Wojciech Bachta, prezes Fundacji Startup Podbeskidzie, pomysłodawca wydarzenia.

Całodniowa konferencja to dawka wiedzy przedstawionej przez ekspertów z branży. W programie znajdą się trzy główne bloki tematyczne: ścieżka sprzedażowa, sesja narzędziowa oraz ścieżka marketingowa.

Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

  • Artur Jabłoński (CEO Digitalk & Suasio),
  • Mariusz Chrapko (doradca i mentor),
  • Patryk Dynowski (Casbeg),
  • Kama Kotowska (trenerka wystąpień publicznych),
  • Mateusz Kral (Vasco Electronics).

– Przy tworzeniu agendy tegorocznej edycji „Sales is the Queen” zależało nam na zebraniu grona doświadczonych ekspertów, którzy podzielą się z publicznością wiedzą i doświadczeniem. W ten sposób uczestnicy w ciągu jednego, intensywnego dnia zdobędą praktyczne wskazówki związane z prowadzeniem działów marketingu i sprzedaży. Takie, które potem przyniosą konkretne efekty biznesowe dla firmy – dodaje Bachta.

„Sales is the Queen” odbędzie się 15 maja w Bielskim Centrum Kultury im. Marii Koterbskiej w Bielsku-Białej. Organizatorami konferencji są Fundacja Startup Podbeskidzie oraz Silesian Startup Foundation. Wśród partnerów biznesowych wydarzenia znajdują się takie firmy, jak 4People, Merce, Raynet czy Da Vinci Studio. Wydarzenie ma też akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział.

Szczegóły konferencji i bilety są dostępne na stronie: https://salesisqueen.pl/

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 kwietnia 2025