Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
  • 0
  • 0
13.03.2019

Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji

13 czerwca w Warszawie grono ekspertów z branży public relations podzieli się wiedzą na temat wyzwań i zagrożeń współczesnej komunikacji i PR.

Podczas PRday będzie można dowiedzieć się, jak dbać o reputację marki, ile warte są usługi PR i jak je wyceniać. Eksperci będą również doradzać, jak walczyć z hejtem i trollingiem, jak współpracować z twórcami treści, a także – jak korzystać z nowinek technologicznych zgodnie z prawem.

Tematy, które będą poruszane w trakcie PRday:

  • Odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca za produkt/usługę kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?
  • Reputacja marki jako najcenniejszy kapitał – audyt marki krok po kroku.
  • Ile to kosztuje, czyli trudna sztuka wyceniania usług public relations.
  • Hejt, trolling i postprawda w sieci jako poważne zagrożenie dla wizerunku i pozycji rynkowej współczesnego biznesu.
  • Public relations we współpracy z influencerami oraz w social media – niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami.
  • Nowe technologie a ochrona wizerunku – czyli co musisz wiedzieć, aby nie wpaść w kłopoty z prawem.
  • Customer experience versus PR. Czy to naprawdę działa?

Szczegóły wydarzenia oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie www.pr-day.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konferencji.

13 marca 2019