- 0
- 1
Konferencja marketingowa DIMAQ Day 2024 już za kilka dni
Jakie trendy będą kształtować współczesny digital marketing w najbliższych latach? Już 8–10 października będzie można je poznać w czasie konferencji DIMAQ Day, organizowanej przez IAB Polska w Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu.
Z rewolucyjnymi zmianami w marketingu musi poradzić sobie każdy marketer – ten początkujący i ten doświadczony. Takie założenie towarzyszyło twórcom tegorocznego DIMAQ Day. Czołowi eksperci marketingu internetowego, social mediów, reklamy, technologii i biznesu w kilkunastu prelekcjach podzielą się wiedzą, zaprezentują case studies i omówią rozwiązania z wielu różnych obszarów marketingu cyfrowego.
W tym roku wszystkie oczy zwrócone są na rozwój sztucznej inteligencji
Nie zabraknie więc tematów związanych z marketing automation, big data, kreatywnością czy personalizacją doświadczeń konsumenta.
Zmieniające się potrzeby odbiorców to nie tylko wkroczenie generacji Z na arenę zakupową. Rewolucja komunikacyjna, social media, wideomarketing, omnichannel – ekspansja cyfrowej rzeczywistości nie przestaje rzucać wyzwań marketerom. Wystąpienia dotyczące tych zagadnień przeplatają się w programie konferencji z takimi klasykami marketingu, jak sezonowość, planowanie budżetu czy mierzenie efektywności kampanii.
W gronie prelegentów znajdują się praktycy z agencji reklamowych i medialnych, niezależni konsultanci, przedstawiciele uczelni wyższych, a także eksperci z takich firm jak Empik Group, Orange, Lidl Polska, Cloudity i wiele innych. Wśród prelegentów są m.in.:
- Grzegorz Borowiecki – dyrektor zarządzający Wunderteam,
- dr Katarzyna Piotrowska – konsultant marketingu,
- Jakub Kania – digital marketing advisor, agencja Eactive,
- Kamil Porembiński – specjalista marketing technology, CMO/COO, Qlos.
Program wydarzenia jest zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ. Dzięki udziałowi w konferencji posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą uzyskać 20 punktów recertyfikacyjnych.
Program konferencji, lista prelegentów i formularz rejestracyjny dostępne są na stronie DIMAQ Day.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 1