Konferencja IAB HowTo: SEM – optymalizacja biznesu w niepewnych czasach
  • 0
  • 1
25.10.2022

Konferencja IAB HowTo: SEM – optymalizacja biznesu w niepewnych czasach

„IAB HowTo: SEM in uncertain times” to piąta odsłona wydarzenia skupiającego czołowych ekspertów branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej. Branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami. Podpowiedzą także, jak optymalizacje mogą przełożyć się na wymierne korzyści biznesowe. Wydarzenie odbędzie się 26 października 2022 r. w formule stacjonarnej, w Centrum Konferencyjnym West Gate w Warszawie.

Ostatnie lata charakteryzuje zwiększona niepewność i zmienność. Planowanie długoterminowe staje się coraz większym wyzwaniem. Jednocześnie sukces odnoszą tylko te firmy, które potrafią elastycznie dostosować się do stale zmieniających się warunków i szybko na nie reagować. Ideą konferencji jest wskazywanie dobrych przykładów i najlepszych praktyk w zakresie wykorzystania narzędzi SEM do optymalizacji biznesu pomimo niepewnych okoliczności zewnętrznych.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się, przed jakimi wyzwaniami w postpandemicznej rzeczywistości stanęły firmy z branży e-commerce i nie tylko, a także jak sobie z nimi radzą.
  • Zobaczysz, jak agencje oraz ich klienci przystosowują się do zmian w zakresie prywatności. Również jak radzą sobie z przyspieszającym trendem automatyzacji platform i narzędzi reklamowych.
  • Poznasz najlepsze praktyki w zakresie realizowania kampanii SEO w zmieniającym się dynamicznie środowisku. Zmiany zachodzą ze względu na pandemię, sytuację geopolityczną oraz aktualizacje algorytmów Google.
  • Nauczysz się, jak wykorzystywać narzędzia analityczne, w tym nowy standard od Google – GA4, do optymalizacji działań marketingowych, aby wycisnąć jak najwięcej z budżetu, jakim dysponujesz.

Wydarzenie skierowane jest głównie do właścicieli firm z sektora MŚP, managerów zarządzających działami marketingu w dużych firmach i korporacjach. Także do specjalistów SEO, SEM, performance oraz analityków pracujących zarówno w agencjach, jak i po stronie klientów.

Agenda wydarzenia oraz bilety: https://howto.iab.org.pl/sem-2022/

Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się:

  • Przemysław Włodarski, Performics;
  • Dorota Percha i Marta Kusowska, Full Stack Experts;
  • Bartłomiej Żydkiewicz i Maja Olczak, Sunrise System;
  • Benedykt Protasiuk i Krzysztof Janosiewicz, Sempai;
  • Piotr Wiernicki i Anna Wielgus-Miller, Bluerank;
  • Mateusz Szynalewski, SEOgroup;
  • Dariusz Piekarski, Semcore.

Gościem specjalnym jest Mikołaj „Miko” Marczyk, wielokrotny rajdowy mistrz Polski. Konferencję poprowadzi Jarosław Miszczak, co-managing director Bluerank i zastępca szefa grupy SEM w IAB.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo. To wydarzenia inicjowane przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
IAB HowTo – SEM

IAB HowTo – SEM

25 października 2022