Konferencja "Aktualne wyzwania Contact Center" - Marketing przy Kawie
Konferencja "Aktualne wyzwania Contact Center"
  • 0
  • 1
18.05.2009

Konferencja „Aktualne wyzwania Contact Center”

W dniach 16-17 czerwca 2009 roku, odbędzie się spotkanie stanowiące okazję do wymiany doświadczeń w dziedzinie zarządzania działem obsługi klienta. Konferencja „Aktualne wyzwania Contact Center” będzie miała miejsce w Hotelu Marriott w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55401 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2009

"PR w kryzysie, kryzys w PR-e" – konferencja samorządowa w Kraśniku

Już w dniach 3-5 czerwca Kraśnik po raz kolejny stanie się miejscem spotkania samorządowców, praktyków i teoretyków zajmujących się public relations oraz wszystkich zainteresowanych współczesną komunikacją społeczną w samorządzie. W tych dniach odbędzie się VI Ogólnopolska Konferencja ,,Public Relations i komunikacja społeczna w samorządzie”. Tegoroczne spotkanie odbędzie się pod hasłem ,,PR w kryzysie, kryzys w PR-e”.