Koncept strategiczny marki - proces tworzenia i weryfikacji
  • 0
  • 1
12.01.2009

Koncept strategiczny marki – proces tworzenia i weryfikacji

W dniach 3-4 lutego 2009 roku, w Centrum Zielna w Warszawie, odbędą się warsztaty strategiczne, organizowanie przez Stratus Marketing Strategies oraz EEI Market Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.01.2009

Nowy wymiar komiksu

14 stycznia ukaże się specjalne wydanie komiksu Spidermana z udziałem Baracka Obamy. Akcja tego epizodu toczyć się będzie podczas inauguracji nowego prezydenta. To właściwie nie jest zaskakująca informacja, bo inni prezydenci USA występowali już u boku tego bohatera popularnych kreskówek. Jednak sięganie po narzędzie jakim jest komiks w aspekcie budowania treści istotnych społecznie, to nowość. Ostatnio również na polskim rynku coraz częściej wykorzystuje się komiks do popularyzowania innych wartości, aniżeli tylko zabawa, czy opowiadanie fantastyki.