Komunikacja produktowa 2.0. Nowe narzędzia nowego marketera
  • 1
  • 4
27.05.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Komunikacja produktowa 2.0. Nowe narzędzia nowego marketera

Świat zmienia się na naszych oczach. Również świat marketera. Każdy biznes, globalny czy lokalny, dąży do optymalizacji. Liczy się czas i efektywność każdego procesu, istotne są też koszty.
(Artykuł promocyjny)

Czym jest Orbitvu Sun?

Orbitvu SUN jest innowacyjną w skali światowej usługą internetową. Stanowi wirtualne centrum dowodzenia komunikacją produktu: od tworzenia, przez przechowywanie, zarządzanie, aż po szerokie wykorzystanie fotografii produktowej (packshotowej 2D, 360°, 3D) w kanale online lub offline, w komunikacji B2B lub B2C.

Narzędzie SUN ma zrewolucjonizować sposób pracy ze zdjęciami produktowymi oraz ułatwić tworzenie zintegrowanej i skutecznej komunikacji produktowej.

Gdzie go wykorzystywać?

Orbitvu SUN rozwiązuje kluczowe problemy reklamodawcy, agencji reklamowej i fotografa. Zresztą nie tylko ich. Sprawdza się równie dobrze w e-commerce lub innych działach korporacji: dziale zakupów, R&D, kontroli jakości czy sprzedaży.

Po pierwsze – efektywność

Nie ma nic bardziej znaczącego we współczesnym marketingu niż rozwój online product experience. Klient poszukuje informacji o produkcie w Internecie. Tam go wstępnie doświadcza. Jeżeli tylko doświadczenie to zbliży się do realnego, dokona zakupu online – wygodniej i dużo taniej. Jeżeli nie – uda się do showroomu, jakim staje się tradycyjny sklep. Wyzwaniem dla marketingu jest zatarcie granic między doświadczaniem offline i online, budowanie realności produktu online, wrażenia sensualnego doświadczania mówi Dawid Prymas, dyrektor marketingu i PR w Orbitvu.

Musimy tak prezentować produkt w Internecie, aby wyzwalał emocje, które motywują do zakupu. Już wkrótce rusza polska edycja Orbitvu Product Teleporting School, gdzie szerzej zajmiemy się problematyką online product experience. Już teraz zapraszamy wszystkich, którzy zajmują się marketingiem w Polsce, na nasze warsztaty – dodaje.

Na Orbitvu SUN znalazło się narzędzie OrbitTour – wirtualny sprzedawca czy inaczej interaktywny przewodnik po produkcie. Jest to połączenie widoku 360°, hotspotów (czyli kluczowych elementów produktu z opisami oraz predefiniowanymi widokami, w tym ujęciami detali), sposobów użycia produktu i dodatków, a także cross-sellingu (pokazane zostają produkty uzupełniające).

Dzięki technologii Orbitvu można wykorzystać innowacyjnie OrbitTour lub widoki 360°/3D w kampaniach e-mailingowych, SMS/MMS, mobilnych, digital signage czy w nowej odmianie reklam display. W tych ostatnich z pozoru płaski produkt ożywa, jakby wychodził z layoutu reklamowego. Internauta może np. obracać go dłonią na ekranie dotykowym, oglądając ze wszystkich stron w najdrobniejszych detalach, a jednocześnie wizerunek produktu nadal pozostaje elementem layoutu reklamowego.

Zobacz, czym jest OrbitTour w wersji podstawowej. Bez efektów specjalnych.

 

Aby przetestować technologię Orbitvu lub możliwości Orbitvu SUN, wejdź na www.orbitvu.pl/orbitvusun

Po drugie – czas

Orbitvu SUN stanowi centralną bazę fotografii produktowej 2D/360°/3D, którą łatwo administrować i udostępniać. Jest nieporównywalnie szybszy i prostszy w użyciu niż jakikolwiek FTP. Koniec z przesyłaniem plików. Przekazujemy link lub kod (np. QR) do fotografii 2D lub prezentacji 360°/3D wprost z generatora linków i kodów. Stąd jednym kliknięciem udostępnimy produkt, zamieszczając go w mediach społecznościowych.

Dzięki SUN współpraca z agencjami reklamowymi oraz fotografami przyspiesza i zupełnie się zmienia. Co równie ważne, obsługa partnerów, dystrybutorów czy mediów jest dużo bardziej efektywna. Do tej pory zajmowało to wiele czasu i w codziennej pracy stanowiło poważny problem dla działu marketingu/PR oraz innych działów.


     

Chcesz sprawdzić, jak przyda się w Twojej pracy? Zeskanuj kod i korzystaj z 90-dniowej darmowej wersji usługi

Mówiąc o czasie, każdy świadomy marketingowiec pomyśli o user experience. Czy wspomniane rozwiązanie może negatywnie wpływać na ten czynnik? Dzięki technologii Orbitvu produkty będą prezentowane w 2D/360°/3D bez żadnego spowolnienia strony, z maksymalną płynnością na każdym urządzeniu: tablecie, smartfonie czy laptopie.

Po trzecie – koszty

Aby prezentować produkt jako OrbitTour lub 360°/3D, nie trzeba płacić za drogie usługi firm zewnętrznych. Wystarczy seria zdjęć z różnych ujęć. Zapisana w chmurze, automatycznie zamieni się w interaktywną prezentację.

Jeśli dodamy do tego zdjęcia produktów dopasowanych, produktu w akcji – powstanie skuteczne narzędzie sprzedażowe. I to bez żadnych kosztów. Najlepsze jest to, że samodzielnie może stworzyć je każdy: stażysta, specjalista czy product manager. W końcu kto lepiej zna produkt niż ludzie pracujący z nim na co dzień?

Chcesz wiedzieć więcej? Wejdź na www.orbitvu.pl/orbitvusun.

(Artykuł promocyjny)

  • 4

26 maja 2013

24 maja 2013