Komu warto zaufać? - wyniki sondażu European Trusted Brands
  • 0
  • 1
29.03.2006

Komu warto zaufać? – wyniki sondażu European Trusted Brands

Gwiazdy show-biznesu, reklamy i znajomi z pracy to źródła którym ufamy najmniej przy dokonywaniu różnych wyborów – tak wynika z najnowszego sondażu European Trusted Brands 2006 corocznie przeprowadzanego przez Reader’s Digest.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.03.2006

Uczymy dzieci bezpieczeństwa na drodze

Agencja interaktywna Digital One przygotowała kolejną odsłonę serwisu internetowego www.renault.pl/bezpieczenstwo-dla-wszystkich dla firmy Renault Polska w ramach międzynarodowego programu edukacyjnego „Bezpieczeństwo dla wszystkich”. Celem serwisu jest wykształcenie u dzieci i młodzieży odpowiednich nawyków w zakresie zachowania na drodze, a także uwrażliwienie rodziców na niebezpieczeństwa, jakie mogą czyhać na ich dzieci.