Komputronik z własną Radą Omnichannel
  • 0
  • 0
10.07.2019

Komputronik z własną Radą Omnichannel

Firma Komputronik w ramach swojej struktury utworzyła Radę Omnichannel. W jej skład wejdą przedstawiciele najważniejszych departamentów.

Nadrzędnym celem powołania rady jest multidyscyplinarne i sprawne podejmowanie kluczowych decyzji, które mają wpływ na kształt sprzedaży oraz działania marketingowe Grupy Komputronik. Skład rady ma pozwolić na kompetentne i sprawne reagowanie na potrzeby rynku i dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe.

W radzie zasiadają:

  • Bernard Bocian – dyrektor departamentu sprzedaży detalicznej,
  • Karolina Pietz-Drapińska – dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik,
  • Sławomir Komiński – dyrektor zarządzający sprzedażą digital commerce Grupy Komputronik,
  • Marzena Sawicka-Szparag – dyrektor działu sprzedaży skierowanej do partnerów handlowych,
  • Marcin Mordak – dyrektor działu sprzedaży usług w Komputroniku.

Od 1 lipca w strukturach firmy nastąpiły także zmiany personalne. Karolina Pietz-Drapińska została dyrektorem marketingu i PR całej Grupy Komputronik. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektora marketingu Komputronika. Będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe Grupy. Obejmuje to komunikację kierowaną do klientów detalicznych, hurtowych, biznesowych oraz aktywności marketingowe marek własnych.

Zdecydowano też o połączeniu sił i integracji funkcji HR na poziomie Grupy. Dział rozwoju zasobów ludzkich i organizacji (HR) kierowany przez Lilianę Lisiecką-Ploch będzie realizował funkcje HR i wspierał spółki Grupy m.in.w obszarach: rekrutacji i onboardingu, szkoleń i rozwoju, budowania wizerunku pracodawcy i zaangażowania pracowników.

Nowo powołane stanowisko dyrektora zarządzającego sprzedażą digital commerce Grupy Komputronik objął Sławomir Komiński. Wcześniej kierował działem sprzedaży omnichannel. W ramach zadań będzie odpowiedzialny za rozwój potencjału kanałów online wszystkich spółek Grupy.

10 lipca 2019

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2019

New Balance z kampanią promującą buty 997 Sport

Ruszyła globalna kampania New Balance, związana z premierą modelu 997 Sport. Kampanii „Runs in the Family” towarzyszy spot z udziałem gwiazd współpracujących z marką. To m.in. koszykarz LA Clippers Kawhi Leonard, sprinterka Sydney McLaughlin, skateboarder Jamie Foy, zwycięzca Ligi Mistrzów z Liverpoolem Sadio Mané czy piosenkarz i aktor Jaden Smith, którego piosenka została wykorzystana jako ścieżka dźwiękowa filmu.