Kompania Piwowarska wybrała Madogz do obsługi w social media
  • 0
  • 1
2.08.2021

Kompania Piwowarska wybrała Madogz do obsługi w social media

Przetarg na obsługę Kompanii Piwowarskiej w kanałach internetowych wygrała agencja Madogz. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych firmy w social media.

W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową obsługę kanałów Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i LinkedIn). Do jej zadań należą m.in.:

  • wdrożenie zaproponowanej koncepcji komunikacji dla poszczególnych kanałów SoMe,
  • przygotowanie treści i nowej linii wizualnej publikowanych treści,
  • planowanie mediów,
  • bieżąca administracja profilami Kompanii Piwowarskiej w social media.

Osią prowadzonej komunikacji będą przede wszystkim działania Kompanii Piwowarskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju i realizacji założeń strategii Lepsza Przyszłość 2030.

Kluczem, którym kierowaliśmy się przy wyborze agencji, była umiejętność odpowiedniego wyważenia kreatywności, języka komunikacji i jakości materiałów. Propozycja Madogz najlepiej odpowiadała naszym oczekiwaniom. Nie tylko zawierała wszystkie wymienione elementy, ale również przedstawiała wyrazisty pomysł na komunikację – mówi Natalia Rostkowska, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej w Kompanii Piwowarskiej.

  • 1
Kompania Piwowarska wybrała Madogz

Kompania Piwowarska wybrała Madogz

2 sierpnia 2021

30 lipca 2021

29 lipca 2021