Kompania Piwowarska powierza Grandes Kochonos obsługę marki Captain Jack
  • 0
  • 1
20.09.2019

Kompania Piwowarska powierza Grandes Kochonos obsługę marki Captain Jack

Kompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Captain Jack. Agencja przygotuje rozwinięcie platformy i nową odsłonę kampanii ATL piwa o smaku rumu.

Przetarg na koncepcję rozwoju platformy kreatywnej został rozstrzygnięty we wrześniu 2019 r. Do pierwszych zadań Grandes Kochonos będzie należało przygotowanie 30-sekundowego spotu telewizyjnego wraz z 15-sekundowym skrótem.

Captain Jack jest pozycjonowany jako alternatywa dla alkoholowych drinków. Marka debiutowała na polskim rynku w 2018 r. jako piwo o smaku rumu. W tym roku Kompania Piwowarska wprowadziła drugi wariant – Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy. Oba smaki pojawią się w spocie, który przygotuje Grandes Kochonos. Reklama do emisji trafi w drugim kwartale 2020 r.

  • 1

Captain Jack kreatywnie z Grandes Kochonos

20 września 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2019

(Nie)ekologiczne zakupy Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia oraz FOB

Polacy chętnie korzystają z używanych produktów. Niemal połowa respondentów naprawia posiadane przedmioty. Co trzeci badany chętnie korzysta z różnego rodzaju wypożyczalni. Jednocześnie 38% Polaków przyznaje, że kupuje więcej, niż naprawdę potrzebuje. Przy zakupie żywności lub kosmetyków aspekt środowiskowy jest jednym z najmniej istotnych. Blisko połowa nie korzysta na zakupach z toreb wielorazowego użytku – wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego” ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, partnera merytorycznego opracowania.

19 września 2019