„Imprezuj w stylU umiarkowanym” – namawia KP - Marketing przy Kawie
Kompania Piwowarska namawia w kampanii: „Imprezuj w stylU umiarkowanym”
  • 1
  • 3
28.06.2024

Kompania Piwowarska namawia w kampanii: „Imprezuj w stylU umiarkowanym”

Kampania pod hasłem „Imprezuj w stylU umiarkowanym” jest inspirowana światem mody. Cel to promowanie umiarkowanego podejścia do konsumpcji alkoholu, szczególnie wśród młodych ludzi.

Kampania nawiązuje do hasła „Less is more”. Pokazuje, że odpowiedzialne podejście i umiarkowanie w konsumpcji alkoholu jest tak samo ważne dla budowania własnego wizerunku, jak modny strój. Motywem przewodnim kampanii jest moda imprezowa. Do akcji zaproszono takich partnerów, jak butikową markę odzieżowa „Pan tu nie stał” oraz serwis Noizz.

Akcja obejmie komunikację online oraz obecność podczas największych festiwali muzycznych w Polsce. W internecie, w kanałach własnych Kompanii Piwowarskiej przeprowadzony zostanie konkurs, w którym uczestnicy będą wymyślać hasła promujące umiarkowane spożycie jako element stylu. Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone voucherami festiwalowymi oraz zestawami ubrań marki „Pan tu nie stał” z przesłanym hasłem promującym umiarkowany styl.

Na trzech muzycznych festiwalach (Polish Hip-Hop Festival, Audioriver Festival oraz Pol’and’Rock Festival) uruchomione zostaną „Strefy stylU”. To miejsca, w których uczestnicy będą mogli wejść w interakcję połączoną z edukacją oraz konkursami z nagrodami. Będzie można m.in. wziąć udział w aktywacjach tanecznych i sprawnościowych, zrobić pamiątkowe zdjęcia czy sprawdzić poziom alkoholu profesjonalnymi alkomatami.

Kampania będzie wspierana w kanałach społecznościowych firmy, w kanałach partnerów oraz w serwisie CDA.

  • 3
Kompania Piwowarska namawia w kampanii społecznej: „Imprezuj w stylU umiarkowanym”

Kompania Piwowarska namawia w kampanii społecznej: „Imprezuj w stylU umiarkowanym”

Kompania Piwowarska namawia w kampanii społecznej: „Imprezuj w stylU umiarkowanym”

27 czerwca 2024