Komórkowa moralność – badanie McCann Worldgroup (infografika) - Marketing przy Kawie
Komórkowa moralność – badanie McCann Worldgroup (infografika)
  • 0
  • 1
12.06.2013

Komórkowa moralność – badanie McCann Worldgroup (infografika)

Bawienie się telefonem w towarzystwie jest czymś wyraźnie gorszym niż nieodpowiadanie na SMS-y. 57% respondentów prędzej dopuściłoby się czegoś wątpliwego prawnie na komórce niż na komputerze. Takie wyniki dało badanie przeprowadzone przez McCann Worldgroup.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55625 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 czerwca 2013