Komfort rozstrzyga przetarg mediowy - Marketing przy Kawie
Komfort rozstrzyga przetarg mediowy
  • 0
  • 1
14.06.2024

Komfort rozstrzyga przetarg mediowy

W przetargu mediowym sieci sklepów Komfort wygrała agencja Value Media (Group One). Działania mediowe będą realizowane we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.

Nowa platforma komunikacyjna marki zostanie oficjalnie zaprezentowana podczas konferencji Komfort Design Days. Wydarzenie odbędzie się pierwszy raz w formule online 12 i 13 czerwca. Będzie początkiem szerokiej kampanii wizerunkowej, za którą odpowiada agencja mediowa Value Media.

– Ostatnie lata współpracy z Value Media potwierdziły, że wspiera nas partner biznesowy, który pomaga nam osiągać wyznaczane ambitne cele. Gwarancję dotarcia do grupy docelowej oraz zapamiętywalności platformy komunikacji dają:

  • dogłębna analiza i rekomendacje przedstawione w przetargu,
  • określona strategia mediowa wraz ze splitem mediów, który oparty jest na jasnych KPI.

Value Media potwierdziło ponownie, że doskonale rozumie naszą branżę, wyzwania i szanse budowania silnej marki – mówi Konrad Jezierski, członek zarządu sklepów Komfort.

Kampania obejmuje szeroki zakres działań, w tym:

  • reklamę telewizyjną zarówno z wykorzystaniem spotów wizerunkowych, jak i sponsoringową,
  • reklamę radiową,
  • na nośnikach OOH,
  • kampanię online.

Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media. Ponownie wygrała przetarg mediowy na obsługę sklepów Komfort.

Kampanie SEM, paid social i programmatic wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej przeprowadzi Salestube (Group One). Zaplanowano także współpracę z influencerami oraz działania content marketingowe, które są integralną częścią strategii angażującej konsumentów. Przygotowała je agencja Labcon. Poprowadzi ona również profile marki w social media w ramach kompleksowej obsługi obszaru advocacy.

Kampania podzielona jest na dwie fazy: Big Bang i Continuity. Ma to pozwolić na dynamiczne wprowadzenie nowej komunikacji oraz jej długoterminowe utrzymanie. Marka stawia na nowoczesność i chce być postrzegana jako pożądana – zwłaszcza przez kobiety. Stanowi to kluczowy element strategii komunikacyjnej.

  • 1
W przetargu sieci sklepów Komfort wygrała agencja Value Media

W przetargu sieci sklepów Komfort wygrała agencja Value Media

 

13 czerwca 2024