Kołobrzeg ogłasza przetarg na promocję miasta w sezonie wiosna – lato 2021
  • 0
  • 1
4.01.2021

Kołobrzeg ogłasza przetarg na promocję miasta w sezonie wiosna – lato 2021

Kołobrzeg ogłosił przetarg nieograniczony na agencję, która kompleksowo opracuje działania promocyjne miasta. Wybrana firma ma współtworzyć z miastem m.in. strategie reklamowe off- i online służące promocji w sezonie wiosna – lato 2021.

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę digital i influencer marketingową, social media, ATL, BTL,  a także dobór działań PR promujących markę Kołobrzeg Re:generacja wśród mieszkańców miasta. Wybrana firma będzie współpracować z Regionalnym Centrum Kultury w Kołobrzegu jako jednostką nadzorującą promocję miasta.

To będzie pierwszy pełny sezon promocyjny miasta zgodny z nową linią komunikacyjną Kołobrzeg Re:generacja. Dlatego szukamy partnera, z którym zrobimy to najskuteczniej i pokażemy, jak atrakcyjny jest Kołobrzeg – mówi Marta Ostapiec, zastępca dyrektora ds. promocji.

Oferty można składać poprzez elektroniczną platformę do 29 stycznia 2021 r. do godz. 10:00. Zwycięska firma będzie pracować dla miasta do 15 września 2021 r. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi mieć doświadczenie w wykonywaniu usług m.in. obejmujących:

  • opracowanie koncepcji kreatywnej i wdrożenie kampanii informacyjno-promocyjnej o wartości budżetu mediowego na poziomie minimum 500 tys. zł brutto,
  • realizację działań marketingowych m.in. w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami o wartości budżetu mediowego przeznaczonego wyłącznie na działania digital na poziomie minimum 400 tys. zł brutto,
  • opracowanie i wdrożenie projektu komunikacji PR, którego szacunkowy ekwiwalent reklamowy (AVE) wyniosło minimum 500 tys. zł brutto.

W ramach zamówienia wybrana firma opracuje koncepcję kreatywną spójną ze strategią marki Kołobrzeg Re:generacja. Opracuje komunikację wraz z koncepcją kreatywną dla wydarzeń Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy. Ponadto przygotuje m.in. strategię kreacji i produkcję kampanii internetowej wraz z planami mediowymi, zakupem i optymalizacją mediów, w tym współpracę z influencerami. Stworzy też koncepcję współpracy na linii zamawiający – przedsiębiorcy z branży HoReCa.

  • 1
Kołobrzeg

Kołobrzeg szuka agencji, która wypromuje miasto

4 stycznia 2021

31 grudnia 2020

30 grudnia 2020