"Koło Fortuny" Dekoralu
  • 0
  • 1
18.06.2008

„Koło Fortuny” Dekoralu

Ruszyła kampania promocyjna "Koło Fortuny" konkursu organizowanego przez Dekoral. Kampania w całości została zaplanowana i przygotowana przez agencje interaktywną ID. Na potrzeby konkursu powstał także miniserwis informacyjny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54829 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.06.2008

Dr Call - ćwiczenie umiejętności pracowników call center w warunkach zbliżonych do rzeczywistości.

Dr Call jest symulacją biznesową pozwalającą na przećwiczenie w warunkach zbliżonych do rzeczywistości umiejętności pracowników, które są niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta. Jej innowacyjność polega na możliwości przeprowadzenia naturalnych rozmów, bez obserwatorów, w formie dobrej zabawy, dzięki czemu można od razu określić mocne oraz słabe punkty konsultanta i zasugerować indywidualny plan rozwoju kompetencji lub walkę ze złymi nawykami.