Kolekcja odzieży inspirowana dyskryminacją, przemocą wobec kobiet i patriarchatem promuje „Opowieść podręcznej”
  • 0
  • 8
25.05.2018

Kolekcja odzieży inspirowana dyskryminacją, przemocą wobec kobiet i patriarchatem promuje „Opowieść podręcznej”

Showmax Polska promuje drugi sezon serialu „Opowieść podręcznej”. W internetowym sklepie Showroom pojawiła się specjalna kolekcja odzieży. Nawiązuje do strojów bohaterek produkcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 maja 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2018

DIMAQ Day podczas Forum IAB. Kompetencje internetowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej

Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji internetowej, generowanie „kalorycznych” leadów. Zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów wydawców w social media. Weryfikacja kampanii online – zagadnienie botów, ad fraudu oraz viewability. To przykłady tematów, które będą poruszane podczas DIMAQ Day. Wydarzenie odbędzie się 6 czerwca 2018 r. w czasie Forum IAB.

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2018

Ojcowie w kampanii na Dzień Matki wzywają do zakończenia „Epoki klatkowej”

Z okazji Dnia Matki mężczyźni z całego kraju zaangażowali się w kampanię „Ojcowie dla matek” organizacji Compassion in World Farming (CIWF). Celem akcji jest przypomnienie, w jak okrutny sposób hodowane są świnie – matki. 26 maja dwudziestu sześciu ojców, w tym Maciej Orłoś, pozuje z sercem, które jest jednocześnie ryjkiem świni i symbolem cierpienia, jakiego doświadczają te zwierzęta.