Kolejny sukces kampanii SonyEricsson w Internecie
  • 0
  • 1
29.10.2004

Kolejny sukces kampanii SonyEricsson w Internecie

Działania reklamowe Sony Ericsson w Internecie charakteryzuje wiele czynników, ale przede wszystkim są one ciekawe i wyjątkowe – wszystkie wykorzystują niestandardowe rozwiązania reklamowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2004

Morlinki rosną w siłę z Great Open House

Rozpoczęła się akcja degustacyjna realizowana przez agencję Great Open House dla firmy Morliny. Po raz kolejny jest to akcja związana z wprowadzeniem nowego produktu na rynek. Jest to nowy produkt w rodzinie Morlinki – parówki z indyka. Akcja potrwa do połowy listopada br. w wybranych sieciach hipermarketów na terenie całego kraju. To już kolejna akcja Great Open House dla firmy Morliny realizowana w ramach rocznego kontraktu na obsługę akcji degustacyjnych i eventowych w hipermarketach.