Kolejny przedsiębiorca w kampanii T-Mobile dla firm
  • 1
  • 1
3.10.2018

Kolejny przedsiębiorca w kampanii T-Mobile dla firm

Kiedy Katarzyna Molska otworzyła własną firmę w 1997 r., rynek architektury krajobrazu w Polsce dopiero kiełkował. Dziś realizuje ona międzynarodowe przedsięwzięcia. Właśnie wystąpiła w kampanii T-Mobile.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 października 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2018

Czy Bartosz Kurek przyćmił Roberta Lewandowskiego? Analiza agencji Abanana

Polscy siatkarze ponownie są mistrzami świata. Przez media społecznościowe oraz tradycyjne przetoczyła się dyskusja na temat tego, który sport jest ulubionym sportem Polaków i dlaczego jest to piłka nożna, choć w tej dyscyplinie na poziomie międzynarodowym trudno o jakiekolwiek sukcesy. Agencja Abanana, korzystając z narzędzia Unamo sprawdziła, jak sukces przełożył się na obecność Bartosza Kurka w social media.