Kolejny przedsiębiorca w kampanii T-Mobile dla firm
  • 1
  • 1
3.10.2018

Kolejny przedsiębiorca w kampanii T-Mobile dla firm

Kiedy Katarzyna Molska otworzyła własną firmę w 1997 r., rynek architektury krajobrazu w Polsce dopiero kiełkował. Dziś realizuje ona międzynarodowe przedsięwzięcia. Właśnie wystąpiła w kampanii T-Mobile.

Bohaterka kampanii ukończyła studia o kierunku architektura krajobrazu. Działalność rozpoczęła pod koniec lat 90. Szybko nawiązała też współpracę międzynarodową, a z pomocą przyszła jej technologia. Akcja „Magenta Biznes”, w której Katarzyna Molska wzięła udział, pokazuje klientów T-Mobile tworzących i prowadzących z sukcesem swoje firmy z pomocą nowoczesnych narzędzi cyfrowych i telekomunikacyjnych.

W dwóch spotach wystąpiło łącznie pięciu przedsiębiorców działających w różnych obszarach – od przychodni weterynaryjnej po biuro nieruchomości. Kampania promuje zarazem nową ofertę operatora dla biznesu.

  • 1

3 października 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2018

Czy Bartosz Kurek przyćmił Roberta Lewandowskiego? Analiza agencji Abanana

Polscy siatkarze ponownie są mistrzami świata. Przez media społecznościowe oraz tradycyjne przetoczyła się dyskusja na temat tego, który sport jest ulubionym sportem Polaków i dlaczego jest to piłka nożna, choć w tej dyscyplinie na poziomie międzynarodowym trudno o jakiekolwiek sukcesy. Agencja Abanana, korzystając z narzędzia Unamo sprawdziła, jak sukces przełożył się na obecność Bartosza Kurka w social media.